اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین لوکس ارزان

 

 

 

طی چند ماه اخیر با نوسانات ارزی در کشور قیمت ماشین های خارجی مانند هیوندای، بی ام و، بنز، تویوتا و ... 50 تا 70 درصد افزایش داشته است، از این رو توانایی خرید این قبیل خودروها برای بسیاری از اقشار جامعه ناممکن بوده و تبدیل به آرزو شده است! شرکت اجاره خودرو رنتک  با اجاره ماشین لوکس ارزان در تنوع بالا این امکان را به مشتریان خود می دهد که با حداقل هزینه خودرو مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

 

برای اجاره ماشین لوکس ارزان تنها کافیست از طریق ایمیل و یا پر کردن فرم در وب سایت، خودرو مورد نظر را رزرو کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. برای عقد قرارداد و اجاره ماشین لوکس نیز می توانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی مراجعه کنید و یا به آدرسی که تعیین می کنید خودرو برای شما فرستاده می شود.

 

هدف از تاسیس شرکت های اجاره خودرو رنتک در سرتاسر ایران ارائه خدمات رفاهی برای مشتریان و گردشگران، جهت عبور و مرور در سطح شهر و مسافرت به دیگر شهرهای کشور می باشد. شرکت رنتک یکی از بهترین و ارزان ترین اجاره خودرو در تهران است که در دیگر شهرها مانند شیراز، اصفهان، بندرعباس و همچنین فرودگاه ها نمایندگی دارد. اگر به دنبال ارزان ترین اجاره ماشین هستید و می خواهید علاوه بر قیمت مناسب کیفیت ماشین نیز در سطح بالایی باشد، مفتخریم شما را همراهی کنیم.

 

 

 

اجاره ماشین در ایران

 

 

 

یکی از به صرفه ترین ماشین ها برای اجاره، محصولات داخلی به شمار می روند. با اجاره ماشین ایرانی می توانید با کم ترین هزینه به کارهای اداری و یا مسافرت خود برسید.مانند اجاره خودرو 206 ، اجاره خودرو پراید و...

 

 سایرخودروهای تولیدات داخلی شامل: پرشیا، سمند، پژو 206، پژو 405، ال 90 و پژو 206 اس دی می باشند که به راحتی می توانید بدون راننده کرایه کنید.

 

 

 

اجاره ماشین بدون چک

 

 

 

از آن جایی که جلب رضایت مشتری سر لوحه ی اهداف ما قرار دارد، اجاره ماشین بدون چک نیز برای متقاضیانی که دسته چک ندارند مقدور می باشد. شما عزیزان پس از تکمیل کردن دیگر مدارک مورد نیاز اجاره خودرو به همراه سفته به ارزش قیمت ماشین می توانید گزینه مورد نظر را به مدت دلخواه کرایه کنید.

 

 

 

سامانه اجاره خودرو

 

 

 

امروزه سامانه اجاره خودرو لوکس با توجه به استقبال بی نظیر متقاضیان خود در برخی از کلان شهرها دارای شعبات گوناگون هستند. تمامی این شرکت ها از ارزان ترین اجاره خودرو تا موسسه های مشابه با ناوگانی متشکل از انواع خودروهای داخلی و خارجی، ون های مسافرتی و لوکس واتوبوس آماده خدمت رسانی به گردشگران داخلی و خارجی، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی، ارگان های آموزشی ، سفارتخانه ها و فرودگاه بین المللی و داخلی می باشند. از دیگر کاربردهای فوق العاده ی این موسسات اجاره خودرو برای تشریفات ویژه سران کشور می باشد که بهترین ماشین ها، فول امکانات را در اختیار آن ها قرار می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.