اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره خودرو آلمانی

                                                                                                                            اجاره خودرو آلمانی

ژرمن ها همیشه در صنعت پیشرو بودند.همینطور در صنعت ساخت خودرو و از اولین سازندگان ماشین بودند.آلمانی ها جزو اولین ملت هایی هستند که توانستند خودرو بسازند.کارل بنز مهندس و اتوموبیل ساز آلمانی تبار از اولین کسانی بود که توانست وسیله ی نقلیه ی موتوری بسازد.همچنین اختراع دیفرانسیل را او به ثبت رسانید.اولین اتومبیل خود را در سال 1885 ساخت و شرکت بنز را در شهر ((مانهایم)) آلمان تاسیس کرد.اینگونه بود که یکی از اولین خط تولید های خودرو جهان شروع به کار کرد.در سال 1926 با شرکت دایلمر یکی شدند و به ساختن ماشین های برند معروف مرسدس بنزپرداختند.

همیشه برای دیده شدن و با کیفیت بودن در یک صنعت یا باید اولین باشید یا بهترین.خودرو آلمانی هر دو ویژگی را دارد.یعنی هم اولینند و هم بهترین!

خودرو های آلمانی مثل بنز و پورشه یا بی ام دبلیو طراحی مبتنی بر مصرف سوخت دارند. اگر شما به دنبال اجاره ی خودرویی کم مصرف و شیک و مدل بالا هستید سراغ تولیدات آلمان را بگیرید.به این علت که در کشور آلمان هزینه های سفر با وسایل نقلیه ریلی و هواپیمایی نسبتا ارزان است و شرکت های خودرو سازی برای رقابت با خطوط ریلی و هوایی مجبورند که ماشین هایی با مصرف سوخت پایین و هزینه ی کم تولید کنند.

شعار های شرکت های آلمانی

آلمانی ها هیچوقت ملت شعار زده ای نبودند و اگر هم شعاری دادند به آن عمل کرده اند تا پای جان.

مثل جنگ جهانی دوم که نازی ها بهه تمام شعارهایشان عمل کردند.مثل بعد از جنگ که به شعار دوباره میسازیم عمل کردند.نکته ی بعدی این است که در عرصه ی صنعت اروپایی اگر شرکتی شعاری می دهد باید له آن عمل کند یا از صحنه ی رقابت حذف شود.

شعار های تولید کنندگان آلمانی نشان می دهد آن ها بهترین تولید کننده های خودرو هستند.

بنز با شعار ((یا بهترین یا هیچ چیز)) در حال حاضر بهترین خودرو های جهان را تولید می کند و همچنان پیشرو است.از بنز کلاسیک 190 گرفته تا بنز های مدل جی تی در هر برهه ی تاریخی جزو اولین ها بوده اند.یکی از بهترین خودروهای برند بنز اس 500 است که شرکت های اجاره خودرو  در اختیار شما گذاشته اند!

یا شعار شرکت بی ام دبلیوکه می گوید((ماشینی برای نهایت رانندگی)).واقعا هر وقت این شرکت آلمانی خودروساز مدل جدیدی را رونمایی کرده نهایت قابلیت های یک ماشین را به نمایش گذاشته است که تا مدت ها رقیبی نداشته است. در طراحی خودرو های این شرکت همیشه سعی می شود تا وزن ماشین به صورت مساوی در تمام قسمت ها پخش شود به همین دلیل است که از بالانس بالایی برخوردار هستند

و این موضوع در هندلینگ ماشین به شدت تاثیر گذار و مثبت است.فقط و فقط بهترین مدل های این برند را ما برای اجاره خودرو در اختیار شما قرار داده ایم مثل 428 و ایکس4

از اینجا به بعد دیگر سلیقه ی شماست که تعیین می کند ((بهترین)) خودرو یا ماشین((نهایی)) را برای اجاره از سایت فروشگاه اجاره خودرو انتخاب کنید !!

شرکت پورشه نیز از شعار تبلیغاتی ((جایگزینی نیست)) استفاده می کند!

آیا برای طراحی های فوق العاده و خاص پورشه جایگزینی است؟آیا می توانید ماشینی را جایگزین پورشه کنید؟ جواب خیر است.از لحاظ سرعت و شتاب هیچ ماشین در کلاس های مشابه قادر به رقابت با پورشه نیست.همیشه پورشه بهترین های اسپرت را طراحی کرده است.در تمام دوره های مسابقات رالی همیشه نام پورشه را در سه رده ی اول جدول مشاهده می کنید.اجاره خودرو  آلمانی پورشه از جوان پسند ترین خودروهایی هستند که به مشتریان عرضه می شود.

شرکت های اجاره خودرو  بهترین مدل های این اسب های مسابقه را در اختیار شما قرار می دهند تا لحظات خوشی را تجربه کنید.

 

نکته ی بسیار قابل توجه در خودروهای آلمانی این است که  ماشین هایی ارائه می کند که با محیط زیست بسیار سازگارند و کمترین آسیب را وارد میکنند.

                                                                                                

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.