اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین

مزیت های اجاره خودرو نسبت به خرید خودرو

مزیت های اجاره خودرو نسبت به خرید خودرو

کاری مانند اجاره خودرو مزایا و معایبی را به دنبال دارد که یک سر آن خوب و دیگری شاید بد تمام بشود چرا که اگر به ماشین زیرپایتان خسارتی وارد شود طبق قوانین رنت در هر جای دنیا و از جمله ایران شما باید خسارت آن را بپردازید. این خسارت گاهی واقعا یک خسارت بزرگ محسوب میشوند چرا که شما باید برای خسارت یک بنز مبلغی از ۱۰میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان بپردازید. این یک ریسک بزرگ است. حال باز هم شاید فکر کنید اگر ماشینی را اجاره کردید و خود اجاره کننده به آن خسارت وارد میکند تا از شما قرامت بگیرد، بله این هم شدنی است؛ متاسفانه این مشکل در ایران مرتفع نشده و همچنان شاهد همکارانی هستیم که اینگونه به صنعت نوپای رنت در ایران ضربه های مهلکی وارد می کنند و از طرفی دیگر بازهم مشکلاتی بر سر رنت کاران محترمی می آیند که بسیار کوشا هستند تا صنعت رنت را در ایران پایدار و محکم قرار دهند. متاسفانه مشکلاتی بر سر راه رنت کاران است که گاها پیش آمده مشتریان آنها کلاهبردار بودند و خسارات جبران ناپذیری برای این عرصه و پیشرفت هایش به بار آوردند …

اغلب اجاره ماشین به علت هزینه بالا و دردسرهای احتمالی که دارد، در نگاه اول متناسب نیست و هزینه زیادی در بر دارد. ولی از دیدگاهی دیگر و با توجه به شرایط موجود می تواند فوق العاده به صرفه نیز باشد. مثلا برای یک شب مراسم عروسی ماشین دلخواه را انتخاب میکنیم (هر ماشینی که دلم بخواهد مثل: بنز، بی ام و، پورشه و ...) که با هزینه اندکی نسبت به خرید این نوع خودروهای لوکس در شبی که نیاز به داشتن همچین ماشین هایی است اتومبیل را تهیه می کنیم و خاطره ای خوش را در شب مهم زندگی تجربه می کنیم و در واقع شاید مهمترین کاربرد آن ماشین لوکس حتی اگر آن را خریده بودیم این بود که در زمانی که بیش از هر زمان دیگر لازم است از آن استفاده کنیم و در واقع بدین ترتیب و با این دیدگاه با هزینه ای بسیار اندک دارای اتومبیلی لوکس شده ایم. در واقع بدین ترتیب در می یابیم هر چیزی که در ابتدا نسبت به آن بدون حساب و کتاب منطقی نگاه منفی وجود دارد در آینده نزدیک و با توجه به ورودی اثرات ان رویکرد و ذهنیت مردم تغییر یافته در صدد تغیرات بر می آیند که اجاره خودرو از جمله این مسائل است زیرا کرایه خودرو در قبل از بررسی دقیق ترسناک و بعد از انجام کار سهل می گردد.

افراد زیادی اجاره ماشین را امری آسان می دانند به ویژه هنگامیکه می خواهند به یک سفر تجاری یا تفریحی به همراه خانواده خود بروند. استفاده از ماشین اجاره ای همچنین زمانیکه اتومبیل تحت تعمیر است نیز گزینه ای کاربردی می باشد. اما دیدگاههایی منفی نیز در خصوص اجاره خودرو وجود دارد. به منظور حل این تضاد، در اینجا برخی مزایا و معایب اجاره خودرو آورده شده است اما برای دانستن اینکه مزایای اجاره خودرو چیست؟ ادامه به مطالعه این مقاله بپردازید

مزایای استفاده از اجاره خودرو

مسافرت های بلند مدت تعطیلات که فرا می‌رسد، بازار اجاره ماشین و کرایه خودرو بدون راننده تهران داغ تر می شود و جنب و جوش دیگری میان مردم دیده می‌شود. در میان علایق مردم برای مسافرت بعضی‌ها هواپیما را ترجیح می‌دهند، عده‌ای بلیت قطار رزرو می‌کنند، بعضی‌ها با اتوبوس می‌روند و بعضی‌ها هم دوست دارند یک خودرو راحت و با ایمنی بالا رنت کنند وبعضی ها با اتومبیل خودشان به سفر بروند. انتخاب اینکه بهترین راه برای یک مسافرت آسوده کدام است به عهده شماست.اگر تصمیم دارید با هواپیما سفر کنید پیشنهاد ما این است که می توانید زمانی که به تهران رسیدید یک خودرو اجاره ای از نماینده ما در فرودگاه مهر آباد تحویل گرفته و به گشت و گذار و تور های داخلی در شهر تهران بپردازید.

شما با اجاره خودرو در تهران و اجاره خودرو در کرج میتوانید تفریحات خوبی با خانواده و همراهان خود داشته باشید. در مسافرت با خودروی اجاره ای نکاتی وجود دارد که باید مهم است بدانید، افت قیمت خودرو در سفر های طولانی برای شما هزینه های پنهانی دارد و سفر کردن بدون داشتن بیمه بدنه بسیار خطر ناک است شما با کرایه ماشین میتوانید با اطمینان کامل و بدون هزینه های پنهان افت قیمت خودرو شخصیتان سفر کنید و همچنین شرکت تشریفات سعادت رنت به شما این امتیاز را میدهد برای مسافرت های بیرون شهری و درون شهری ماشین دلخواه خود را در اختیار داشته باشید.

آنچه در سفر و مسافرت با ماشین و یا همان گردشگری در ایران با خودروی شخصی مهم است، و ایرانیان عزیز و توریست ها در ایران می بایست رعایت کنند نکات ایمنی در رسیدن به مقصد با سلامت کامل خود و همه اعضای خانواده است شما با کرایه ماشین از شرکت اجاره خودرو بدون راننده سعادت رنت می توانید با اطمینان کامل از سلامت فنی خودرو و داشتن بیمه بدنه خودرو آرامش از نظر فنی ماشین که در بالاترین سطح کیفیت می باشد به سفر خود بپردازید. اگر میخواهیدبا اتوبوس سفر کنید یک سری مشکلات را خواهید داشت با اجاره ماشین بدون راننده و کرایه اتومبیل بدون راننده این مشکلات وجود ندارد زیرا شما تصمیم گیرنده می باشید که چگونه و از چه مسیری به سفر بپردازید. اجاره خودرو یعنی آسودگی، رفاه، اطمینان و صرفه جویی در هزینه.

(طراحی سایت فروشگاه اینترنتی) رانندگی چنان با کارهای روزمره ما عجین شده که گاه به هیچ‌وجه به این موضوع فکر نمی‌کنیم که هزینه های زیادی با اجاره خودرو از بین خواهد رفت. پشت فرمان نشسته‌ایم و فراموش می‌کنیم که جسمی چند کیلویی از آهن را می‌رانیم، آن هم با سرعتی زیاد و تحت شرایط غیرقابل پیش‌بینی. اجاره ماشین با بیمه بدنه استرس را کاهش خواهد داد و هزینه های پنهان از نظر افت قیمت خودرو دیگر به عهده شما نیست و این هزینه ها را شرکت اجاره ماشین سعادت رنت می پردازد.


مزایای اجاره ماشین

اجاره ماشین مزایای متعددی را دارا می باشد که برخی از آنها را برای شما لیست کرده ایم:

اجاره ماشین های سنگین:

گاهی اجاره ماشین های بزرگ برای رفتن به سفری تفریحی با تمام اعضای خانواده بسیار کاربردی و سرگرم کننده می باشد. در حقیقت برخی آژانس های اجاره خودرو لوکس ، خودروهای سنگین با ظرفیت بالا برای تحقق بخشیدن به این اهداف را عرضه می کنند.

گزینه ای عالی برای تعطیلات:

اگر به هنگام سفر های تفریحی از خودروی شخصی خود استفاده کنید هزینه های مربوط به استهلاک زیادی برای آن در دراز مدت پرداخت کنید و به منظور اجتناب از پرداخت این دست هزینه ها استفاده از این گزینه به هنگام رفتن به سفرهای تجاری یا تفریحی به شدت توصیه می شود.

سرویس کیفیت:

فارغ از اینکه با خودروی اجاره ای خود به کجا سفر می کنید اگر در هر زمان در حین دوره اجاره ماشین, خودرو شما خراب شود به راحتی و بدون پرداخت هزینه ای اضافه می توانید آن را تعویض کنید. این یکی از بزرگترین مزایای آنها در سفرهای طولانی به حساب می آید.

شما محدود به مکان خاصی نخواهید بود:

شما محدود به هتل، تفرجگاه یا محدوده پیاده روی اطراف آن نخواهید بود و می توانید با خودروی اجاره ای خود به هر جایی که می خواهید بروید.

نیازی به تکیه و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ندارید:

زمانیکه از ماشین های اجاره ای استفاده می کنید نیازی ندارید که دیگر منتظر وسایل حمل و نقل عمومی باشید و برنامه روزانه خود را بر اساس برنامه ریزی آنها تنظیم کنید.


مزیت های اجاره خودرو

عدم از دست دادن هزینه های استهلاک

مزیت بزرگ استفاده از کرایه ماشین در مقایسه با داشتن ماشین شخصی خود، در هنگام اجاره ماشین ،

این است که هزینه های استهلاک کاهش نمی یابد.

مصرف کنندگان نه تنها از استفاده کامل از انواع خودروها

یا مدل خودروهایی که کرایه ماشین با راننده ارائه می دهد بهره مند می شوند،

بلکه راننده در هنگام رانندگی خودرو نگرانی در مورد خرابی وسیله نقلیه نخواهد داشت.

هنگامی که قرارداد اجاره ماشین به پایان رسد ، مسئولیت مالی شخص اجاره کننده خودرو تمام شده است

(فرض بر این است که هیچ حادثه ای در طول زمان اجاره ماشین رخ ندهد).

در بسیاری از موارد، هنگامی که مصرف کننده خودرو مسافت های طولانی رانندگی کند،

یک ماشین جدید بیش از ۳۰ درصد از ارزش کلی خود را از دست خواهد داد.


از هزینه های آزاردهنده تعمیر و ترمیم خودرو در امان خواهید بود.

اغلب مالکان خودروهای سواری و سنگین از پرداخت هزینه های نگهداری و تعمیر خودروهای خود عذاب می کشند

و ترجیح می دهند افراد یا شرکت های دیگری این کار را برای آنها انجام دهد.

اگر به طور معمول خودروی خود را بازرسی و تعمیر نکنید، نتیجه بسیار فاجعه بار خواهد بود

که منجر به پرداخت هزینه های هنگفت در زمان تعمیرات اساسی ناشی از سهل انگاری از جانب مالک خودرو می شود.


یکی از مزایای کرایه ماشین بدون راننده اجتناب از پرداخت این قبیل هزینه ها می باشد.

شرکت های کرایه ماشین این اقدامات نگهداری و تعمیر را پس از استفاده هر مشتری انجام می دهند

و اجاره کننده خودرو تنها با بنزین یا گاز زدن به خودرو می تواند از آن استفاده می کند.


کرایه ماشین

برای افرادی که برای طولانی مدت خودرو اجاره می کنند، شرکت های اجاره خودرو یک برنامه زمان بندی ارائه می دهد که در آن زمان های مشخص افراد برای بازرسی و تعمیر خودروی خود به شرکت مراجعه می کنند و یا خودروی خود را با یک مدل دیگر که بازرسی و تعمیر شده است تعویض می کنند.

طیف وسیعی از مدل های مختلف خودرو در دسترس یکی از بزرگترین مزایای کرایه ماشین طیف وسیعی از خودرو ها و مدل هایی است که برای مدت زمان اجاره ارائه می دهند.

این مدل ها می تواند شامل مدل های کوچک و اقتصادی هاچ بک تا مدل های غول پیکر SUV و شاسی بلند باشد.

فارغ از نوع کاربری مورد نیاز شما، این موسسات طیف وسیعی از خودروها را در اختیار دارند

که پاسخگوی نیازهای شما در هر مقطع و متناسب با نیاز جدید شما باشد.

در اکثر شهرهای بزرگ حتی اگر خودرو مورد نیاز شما در فهرست یکی از شرکت های اجاره خودرو موجود نباشد، شرکت های دیگری در محل وجود خواهند داشت که نیاز شما را برطرف کنند.