اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

باتوجه به بالا رفتن سرسام آور قیمت خودرو دیگر خریدن خودرو لوکس به صرفه و عقلانی نمیباشد یکی از مهمترین دلایلی که افراد موفق در تجارت وسرمایه گذاری به موفقیت میرسند این است که پول خود را درست وبجا هزینه میکنند.اجاره خودرو در شرایط حال حاضر بهترین گزینه برای شماست چرا که با این کار میتوانید هم خودرو مورد نیاز خود را داشته باشید هم پول زیادی صرفه جویی کرده اید که میتوانید با آن به تجارت بپردازید.



کرایه اتوموبیل بدون راننده ، یکی از بهترین گزینه ها شرکت های اجاره خودرو دربخش اجاره اتوموبیل محسوب میشود.  از جمله مجموعه های منحصر به فرد در بخش اجاره خودرو میتوان به شرکت های اجاره خودروای اشاره کرد که خدمات زیادی ارئه میدهند و پشتیبانی 24 ساعته در سراسر کشور دارند.


مطمعنا شما هم شاهد افرادی بوده ایدکه با دیدن یک خودرو آن را لوکس و عالی قلمداد می نمایند. منظور آنها از خودروهای عالی و فوق العاده چه میباشد؟ خودروهای لوکس در انواع و اندازه های مختلف نظیر فراری و خودروهای کوچکتری نظیر Beetle ارائه می گردند و به نظر می رسد که معیار دقیقی برای تعیین خودروهای لوکس وجود ندارد.


اتوموبیل های لوکس و پیشرفته یک ویژگی منحصر به فردی دارند که آنها را از سایر نمونه های موجود در رقابت متمایز میکند. برترین ویژگی عملکرد متمایز یک خودرو می باشد. اولین معیار در برتری یک خودرو تعداد افراد علاقمند، تعداد نقد و بررسی های نوشته شده، پوشش آن خودرو در رسانه ها، استفاده از آن در فیلم ها یا تصور و تخیل عموم افراد می باشد. اجاره خودروهای لوکس معمولا مورد استقبال تمام افراد جامعه قرار میگیرد.


امروزه شرکت های خودرو سازی نظیر بنز، بی ام و و پورشه دارای مدل های متعددی هستند و تمام مدل های آنها در زمره خودروهای لوکس قرار می گیرند. خودروهای  نظیر X6، S500 و ماکان  در ذهن همه افراد باقی می مانند.و فقط کافیست که یکبار لذت راننده گی با این خودروهای لوکس را امتحان کنید.تا خاطره آن برای همیشه برایتان ماندگار شود. به همین خاطر اجاره خودرهای شرکت بنز در جهان در زمره محبوترین های این صنعت قرار گرفته است.

 

مزایا و معایب اجاره خودرو

کسب و کاری مانند اجاره خودرو مزایا و معایبی را به دنبال دارد که یک سر آن خوب و دیگری شاید بد تمام بشود چرا که اگر با ماشینی که اجاره کرده اید خدای نکرده تصادف بکنید و به ماشین خسارت واردنماید طبق قوانین اجاره خودرو در هر جای دنیا و از جمله ایران شما باید خسارت آن را پرداخت نمایید.این خسارت گاهی واقعا یک خسارت بزرگ محسوب میشوند چرا که شما باید برای خسارت یک بنز مبلغی از ۱۰میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان باید بپردازید.


حال باز هم شاید فکر کنید اگر ماشینی را اجاره کردید و خود اجاره کننده به آن خسارت وارد میکند تا از شما قرامت بگیرد هم شدنی است. بله متاسفانه این مشکل در ایران مرتفع نشده و همچنان شاهد همکارانی هستیم که اینگونه به صنعت نوپای  اجاره در ایران ظربه های مهلکی وارد می نمایند.وگاهی اوقات نیز قضیه برعکس میباشد.متاسفانه مشکلاتی بر سر راهاجاره خودرو در ایران قرار دارد که گاها پیش آمده مشتریان آنها کلاهبردار بودند و خسارات جبران ناپذیری برای این عرصه و پیشرفت هایش به وچود آورده اند.



حالا که از معایب آن گفتیم بهتر است که شما را با مزایای اجاره خودرو هم نیز آشنا کنیم:


کرایه خودرو  مزایای متعددی را دارا می باشد که برخی از آنها در پایین لیست شده اند:

کرایه خودروهای سنگین:

گاهی اجاره ماشین های بزرگ برای رفتن به سفری تفریحی با تمام اعضای خانواده بسیار کاربردی و سرگرم کننده می باشد. در حقیقت برخی شرکت های کرایه خودرو لوکس ، خودروهای سنگین با ظرفیت بالا برای تحقق بخشیدن به این اهداف را عرضه مینمایند.


اجاره خودرو برای مسافرت:

اگر به هنگام سفر های تفریحی از خودروی شخصی خود استفاده میکنید در آینده مجبور هستید هزینه های مربوط به استهلاک زیادی برای آن در دراز مدت پرداخت کنید و به منظور اجتناب از پرداخت این دست هزینه ها استفاده از خدمات شرکت های اجاره خودرو به هنگام رفتن به سفرهای تجاری یا تفریحی به شدت توصیه می گردد.


با کرایه خودرو  شما در زمان مسافرت خود محدود به مکان خاصی نخواهید بود:

شما محدود به هتل، تفرجگاه یا محدوده پیاده روی اطراف آن نخواهید بود و می توانید با خودروی اجاره ای خود به هر جایی که می خواهید بروید.

اجاره ماشین عروس:

با این امکان شرکت های اجاره خودرو شما میتوانید با کرایه یک خودرو لوکس جلوه خاصی به بهترین شب زندگیتان ببخشید. 

با توجه به آنچه گفته شد بسیار مهم است که به هنگام اجاره خودرو بدون راننده ابتدا شرایط شرکت های اجاره خودرو را مطالعه نمایید وسپس نسبت به اجاره خودرو اقدام نمایید.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.