اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره خودرو برای مسافرت

 برنامه‌ریزی برای مسافرت اولین اقدامیست که شما قبل از سفر باید انجام دهید، و  انتخاب وسیله‌ی نقلیه‌ای مهمترین و ابتدایی ترین برنامه سفر میباشدکه میخواهیم با آن مسافرت کنیم. انتخاب های که میتوانیم داشته باشیم عبارتند از قطار، هواپیما، کشتی، اتوبوس و اتوموبیل شخصی. همانطور که می‌دانید هر یک از این وسایل نقلیه دارای معایب و مزیت‌هایی میباشند. در ادامه مطلب سعی بر آن است که ببینیم آیا اجاره خودرو برای مسافرت مقرون به صرفه میباشد یا خیر؟










همانطور که اطلاع داریداغلب مسافرت ها و بازدیدهای نوروزی در ایران توسط کرایه خودرو صورت میگیرد. کشور ایران با دارا بودن آب و هوایی متفاوت در هر قسمت این امکان را دارد که شما در فصول سرد به منطقه ای بروید که دمایی بالای 30 درجه دارد و در فصول گرم به منطقه ای بروید که دمایی زیر صفر دارد. یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرت، کرایه ماشین برای انجام سفرهای داخل کشور میباشد.




به نظر خریدن خودرو با توجه به شرایط کشور زیاد عاقلانه نباشد. چون حتی اگر پولش را هم داشته باشید نمی‌توانید تا قبل از عید یک ماشین برای خودتان دست و پا کنید. پیشنهاد ما به شما کرایه اتوموبیل است. موسسه های  کرایه اتوموبیل، خودرو را در ازای ضمانت خاصی در اختیار شما قرار میگذارند و می‌توانید هرجایی که دلتان میخواهد با خودرو کرایه ای بروید و اجاره روزانه خودرو  را پرداخت نمایید. در چنین پیشنهادی، هزینه سفر پنج روزه مشهد با اجاره خودرو های ایرانی کمتر از 800 هزار تومان تمام خواهد شد. یا اگر مایل باشید می‌توانید راننده را هم با خودخودرو اجاره کنید. آن هم چهخودروهایی! چهار میلیون تومان هزینه یک سفر یک‌طرفه به مشهد با اجاره بنز اس ۵۰۰ و راننده شخصی میباشد. اگرچهار نفر با هم باشید، می‌توانید این هزینه را بین خودتان تقسیم کرده و با نفری یک میلیون تومان، لاکچری‌ترین سفر جاده‌ای را تجربه و از سفر خود لذت ببرید.





 در ایام تعطیلات که افراد بسیاری میخواهند به سفر بروند، قیمت وسایل نقلیه از جمله بلیط هواپیما و قطار به طرز سرسام‌آوری بالا خواهد رفت. علاوه براینکه در اکثر موارد کیفیت خدمات نیز به شدت کاهش یافته. خوشبختانه چنین اتفاقاتی در مورد کرایه خودرو برای سفر و همچنین اجاره ماشین بدون راننده برای سفراتفاق نمی افتد. با توجه به اینکه قیمت کرایه اتو  برای مسافرت بسیار مقرون به صرفه میباشید، شما می‌توانید با دریافت خدمات اجاره خودرو برای سفر، به مسافرتی مجلل و در عین حال ارزان بروید. البته لازم به ذکر است که به تقاضای کرایه خودرو برای سفر در ایام عید و تعطیلات، بسیار زیادمیباشد و بهتر است حداقل یک یا دو هفته زودتر به منظور رزرو خودرو برای سفر اقدام کنید.




لازم به ذکر است که شما قبل از اجاره خودرو حتما باید از قوانین شرکتی که قصد کرایه از آن را دارید آگاه شوید به طور مثال: اجاره خودرو منوط به شرایط بسیاری است که از کشوری به کشور دیگر و از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت است به طور کلی خودرو باید در شرایط یکسان که در اجاره مشتریان بود به کمپانی بازگردانده شود، و اغلب باید محدودیت مسافت پیموده شده تجاوز نکند ، در غیر این صورت هزینه اضافی می بایست به کمپانی پرداخت گردد. که در این شرکت به ازای هر 200 کیلومتر اضافی یک روز کامل محاصبه می گردد





در آخر حتما به این نکته توجه کنید که برای اجاره خودرو به سراغ شرکت های معتبر بروید که پشتیبانی 24 ساعته داشته و در سراسر ایران شعبه داشته باشند تا بتوانید به سرعت مشکلات پیش آمده را رفع و رجوع نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.